Markiser till sommaren?

Hoppas ni alla har haft en bra julhelg. Min har varit alldeles underbar, jag har firat med familj och släkt. Jag och min kusin kom in på markiser under en diskussion på julafton. Kanske en lite udda diskussion så här mitt i vinterna. Men han hade satt upp nya markiser på sitt hus i somras och var jätte nöjd. Jag blev jätte inspirerad och sugen på att göra detsamma i vår på vårt hus. Vi har ju morgonsol på vår veranda vilket är jätte härlig, men det kan bli väldigt varmt när man vill sova ut på morgonen. Där skulle det passa perfekt med markiser. Jag googlade på markiser i Stockholm och hittade den här sidan: Markiser Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0