Är markiser 80-tal?

Hej där ute!

Oj, helgerna bara springer iväg och nu är det tillbaks till vardagen efter julledigt och nyårsfirande. Men visst känns det härligt att vi äntligen går mot våren, även om det känns lite långt borta ännu...

Angående mitt tidigare blogginlägg om markiser så kollade jag med min kusin vart han hade köpt sina markiser till sitt hus. Han tipsade mig om ett företag som säljer markiser i Solna. Jag kollade in på deras hemsida och tyckte de verkade mycket bra. Här är länken till deras hemsida för er som är intresserade: Markiser Solna. Ska bara övertala min sambo om att det är riktigt snyggt med markiser, hon tycker det känns lite 80-tal (!). Hmpf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0