Brutet nyårslöfte på pub

Oj, nu var det ett tag sedan jag bloggade. Jag har inte riktigt kommit in i det här med att blogga regelbundet, men jag ska försöka bättra mig jag lovar. Det kanske skulle var ett av mina nyårslöften?
Apropå nyårslöften, jag bröt ett av mina nyårslöften ganska rejält i helgen. Blev bjuden av några goda vänner till en pub i Stockholm på mat och dryck. Självklart har jag supersvårt att stå emot frestelserna och det slank ner både öl och kanske inte den nyttigaste maten, men jäklar vad gott det var! Kan verkligen rekommendera stället, se länk: Pub Stockholm.
Mitt nyårslöfte var att äta nyttigt och dra ner på alkoholen, men jag har omformulerat det till att endast gälla i veckorna på helgerna kan man ju iallafall få unna sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0