Vad ska jag göra resten av mitt liv?

Åh, ibland får jag bara sådan ångest. Dagarna blir till veckor, månader och år utan att jag hinner med. Jag vet fortfarande inte vad jag vill "göra" i mitt liv. Eller rättare sagt, jag vill så himla mycket att det inte blir någonting av för att jag inte kan bestämma mig. Idag kom jag på mig själv att googla makeup utbildningar på lunchen. Jag har ju alltid velat gå en makeup utbildning och bli makeupartist, men jag har hela tiden tänkt att det inte är ett "riktigt" yrke. Det är väl något jag har fått från mina föräldrar, fast jag kan ju inte skyllla allt på dem. Det är ju mitt liv och mina val. Ibalnd blir det bara för mycket. Jag känner mig trött och förvirrad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0