Bra med bostad jurist!

Nu är lägenheten såld! Äntligen!

Jag är så nöjd, det känns väldigt skönt. Vet egentligen inte varför jag väntade så länge på att sälja lägenheten, har ju haft den uthyrd i andra hand i över 2år nu. Men det kändes på något sätt skönt att ha den kvar när vi flyttad ihop, kanske som en liten säkerhet i fall vårt förhållande inte skulle hålla…men nu känns det som att vi kommer att hålla i hop resten av livet, så varför då hålla kvar i sin gamla singellya? Så nu är den såld. Det känns som ett steg i rätt riktning :) Jag tog hjälp av en bostads jurist i Stockholm som jag är jätte nöjd med. Det var några frågetecken kring renovering med mera innan vi la ut lägenheten till försäljning, saker jag inte orkar gå in på här i bligen. Men nu är allt löst och jag är VÄLDIGT nöjd med det pris jag fick för lägenheten!

Om du letar juridiskt hjälp så kan jag verkligen tipsa om: Bostads Jurist Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0